Santa & Andis | Countryside wedding in Latgale


Šīs kāzas man vēl ilgi paliks atmiņā. Todien krita visi mani iepriekšējie rekordi, gan viesu (krietni pāri 100), gan jaunlaulāto vārtu (veseli 5!), gan mičošanas laiks (3.00 naktī, ierasto 12.00 vietā) gan uzņemto bilžu ziņā. Kā arī mana diena sākās pulksten 6.00 no rīta un gulēt devos 5.00 no rīta nākamajā dienā un arī tad sanāca pagulēt tikai dažas stundiņas, kad atkal bija jāceļas uz brokastīm. Taču neskatoties uz nogurumu un lielo karstumu, es atceros šo garo dienu ar smaidu. Vēl pat šodien man pie atmiņu sienas karājas todien iegūtie kāzu diplomiņi un skatoties bildes uzvirmo atmiņas par jautro latgaļu radīto noskaņu un daudzajām latviešu kāzu tradīcijām.

Vienvārdsakot, kāzas Latgalē!

Ceremonija: Līksnas Romas katoļu draudzes Vissvētākās Jēzus sirds baznīca
Svinību vieta: Pāra mājas, jeb rančo. Anda un izpalīdzīgo draugu uzslietajā teltī.
Dekori: Atpūtas zona no siena ķīpām un citi sīkumi bija pašu meklēti un taisīti.

P.S. Kad šo publicēju Andis ar Santu jau ir nosvinējuši savu pirmo kāzu gadadienu! :)






Un šeit sākās visi vārti, ko bija radījuši vairāki vietējie kaimiņi. | And here started the "gates" of all the neighbors we met while driving to their home. Newlyweds must do all kind of tasks, in order to open the road. Sometimes it is enough with some drinkable or eatable bribe. :)










 In the following morning. Nākamajā rītā.









Posted in , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com. Edited by Ilva Rimicane.